woensdag, april 29, 2015

Muzikale activiteiten (met videobewijzen op YouTube)

Waarde vrienden en vijanden van het postnihilisme,

Momenteel heb ik het erg druk met allerhande muzikale actviteiten, en daar wil ik toch wat met jullie over delen.

Er is nog een nieuwe video opgedoken van het nummer 'Partizanen van de volle maan', gespeeld door de gelegenheidsformatie De Vallende Sterren ter gelegenheid van Optreden vanSanta Rocks, het kerstoptreden van Groovehall in Kortenberg. Naast mijn eigen nummer hebt u recht op een cover van 'My Funny Valentine' (Chet Baker) waarop ik bas speel.



Ik heb ook bas gespeeld op een nummer van Gert Kleinkunst, en was bijgevolg aanwezig in het bijhorend videoclipje. 'Liever kwijt dan rijk' is een protestlied tegen de aanleg van een parking onder park de bruul, een mooi stukje groen in het centrum van Leuven. Bekijk het hier:

Geen opmerkingen: