maandag, december 24, 2018

Optredens Xavier Kruth januari 2019

In 2019 zal ik weer een paar keer optreden, nadat ik in 2018 slechts één keer openbaar opgetreden heb. Redder in nood is alweer Gert Kleinpunk, die in januari zijn nieuwe ep 'Niets meer, niets minder' zal promoten en mij de kans geeft om een paar keer voor hem te openen. 

Hier volgen de data:
  • Donderdag 10 Januari (NL) Café Sound Garden (Marnixstraat 164-166, Amsterdam)
  • Vrijdag 11 Januari (B) JH De Non (Halle-Dorp 37, Zoersel)
  • Zaterdag 12 Januari (B) Moby Dick (Bredastraat 4, Antwerpen)
  • Zondag 20 Januari (B) Ledeberg (privé-evenement)
  • Zaterdag 26 januari (NL) La Viola (Violenstraat 2, Groningen)
Alle data in de tournee van Gert vindt u hier.


Gert is ook de man de in december 2017 een video opnam van mijn optreden in Het Narrenschip in Leuven. Hij koos voor mijn uitvoering van 'L'argent du seigneur', een vertaling van 'Серебро господа моего' (Het zilver van de heer) van Boris Grebenshikov.

Geen opmerkingen: