donderdag, november 02, 2017

Vrijdag 1 december: optredens Xavier Kruth en The Imaginary Suitcase in Leuven

Op vrijdag 1 december treed ik voor de eerste keer in maanden op in Het Narrenschip in Leuven (technisch gezien in Wilsele, maar op een honderdtal meters van Leuven aan de vaart). Bedoeling is om nummers voor te stellen die ik wil opnemen op een cd, die dan ergens in 2018 zou verschijnen. Daar zitten verschillende oudere nummers bij, maar ook een paar nieuwe.  

De toegang is gratis, al is het niet verboden om een vrije bijdrage te geven. De zaal kost immers ook wat, en er komt nog een andere artiest die van iets verder komt...

The Imaginary Suitcase is het soloproject van Laurent Leemans, een man met wie ik reeds in leuven opgetreden had op 13 november 2015 (het was de dag van de aanslagen in parijs, daarmee dat ik het me zo goed herinner). Laurent was vroeger zanger van Ceili Moss, die Ierse folk speelden, en geniet thans ook succes als zanger van het heropgerichte La vièrge du chancelier Rolin, een experimentele new wave-folk-groep uit de jaren 90. Met The Imaginary Suitcase heeft hij net zijn achtste plaat uitgebracht, met de nadruk op liefde en sociaal engagement. U kunt zijn muziek beluisteren op https://theimaginarysuitcase.bandcamp.com/

Waar: het Narrenschip, Kolonel Begaultlaan 9B, 3012 Leuven

Wanneer: vrijdag 1/12/2017 vanaf 20u

Gratis inkom

Wees welkom,

Xheviour




Geen opmerkingen: